Patrick Lencioni kirjoittaa humoristisesti ja havainnollisesti, joten vaikka liikemaailman käsitteet ja käytännöt eivät olisi lukijalle ennestään tuttuja, juoneen pääsee helposti mukaan. Kirjansa henkilöiden kautta Lencioni käsittelee kolmea pelkoa, jotka saavat palveluntarjoajat tietämättään vaarantamaan asiakkaidensa uskollisuuden. Tapahtumien kuluessa selviää myös, miten asia on käytännössä korjattavissa.
—–
Valtit:
- Elämänmakuinen, humoristinen romaani liikemaailmasta
- Haastava ja havahduttava!
- Kirjoittaja on vuoden 2011 GLS-konferenssin puhujia
Kohderyhmät:
- Johtajat, esimiehet, tiimityöntekijät
- Hyvien lukuromaanien ystävät
- Liike-elämästä kiinnostuneet
Arviot
Tuotearvioita ei vielä ole.